دو مدل مک بوک پرو با صفحه‌ نمایش مینی ال ای دی در سال ۲۰۲۱ رونمایی خواهد شد
نوشته شده توسط : mehdi changiz

 

تحلیلگر شناخته شده اپل مینگ چی کو عقیده دارد که در ادامه استفاده اپل از صفحه های نمایش جدید مینی ال ای دی این شرکت در سال ۲۰۲۱ دو مدل مک بوک پرو را مجهز به این صفحه نمایش خواهد کرد و در سال ۲۰۲۲ مدلهای مقرون به صرفه تره مک بوک را به بازار عرضه خواهد نمود

این تحلیلگر در نوشته ای خطاب به سرمایه‌گذاران و سهام داران اپل اعلام نمود که پیش‌بینی او بر این حقیقت استوار است که اپل قصد دارد در آینده هر چه بیشتر استفاده خود را از تکنولوژی صفحه نمایش مینی ال ای دی برای مدل های بیشتری از مک بوک گسترش دهد.

 به ویژه او پیش بینی می کند که مک بوک پرو ۱۴ اینچ که زمان زیادی است انتظار رونمایی آن می‌رود در سال ۲۰۲۱ همراه با سایر مدل ها و با طراحی جدید به بازار عرضه خواهد شد. این تحلیلگر همچنین انتظار دارد که در سال ۲۰۲۲ شاهد مدل های ارزان تری از مک بوک ایر باشیم، اما او اظهار نظری در مورد احتمال اینکه این مدل ها نیز دچار طراحی‌های جدید خواهد شد را ارائه ننمود

در تکنولوژی مینی ال ای دی همانطور که از نامش پیداست از تعداد بسیاری از قطعات ال ای دی کوچک استفاده می شود اما صفحه های نمایش ال ای دی رایج تنها از تعداد محدودی چراغ های ال ای دی که سطح بزرگی را می پوشانند تشکیل شده است.

در تکنولوژی مینی ال ای دی امکان استفاده از تعداد بسیار زیادی ال ای دی های ریز در یک لایه بک لایت وجود دارد. استفاده از تعداد زیادی ال ای دی های ریز باعث می شود که صفحه بک لایت روشنایی و کنتراست بسیار بیشتری داشته باشد. به همین خاطر صفحه نمایش های مینی ال ای دی دارای میزان ضریب کنتراست بسیار بالا تری می باشند و امکان تنظیم کنتراست صفحه نمایش در محدوده وسیع تری امکان پذیر است که به کیفیت بالاتر و وضوح بیشتر آن منجر خواهد شد.





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: